İzleyiciler

18 Mart 2014 Salı

BAHAR OKUMA SENLIGI 2014-BENIM LISTEM



Merhaba  arkadaslar,

Pinuccia`nin Kitaplari blogunun sahibesi Pinar Okuma Senlikleri duzenliyormus.Ben bunu Kis Senligi baslayip yaridan cok zamani gecince ogrenmistim.O yuzden katilamamistim. Buyuk bir heyecanla duydum ki Bahar Okuma Senligi de duzenliyormus hemen inceledim kategorileri soyle. Baktim ki kutuphanemde okunmayi bekleyen kitaplarim uyuyor . Bende buyuk bir heyecanla katilayim dedim.Hem guzel bir aktiveteye katilmis olacagim hemde kutuphanemde bekleyen kitaplarim erimis olacak. Ve tesekkurler Pinarcim bundan sonra okuma senliklerine elimden geldigi kadariyla katilmak istiyorum.



Benim kitap listem bu sekilde:

1.Kategori: Gary Small-Gigi Vorgan-Bir Psikiyatristin Gizli Defteri (336 sayfa)

2. Kategori:Can Yucel - Sevgi Duvari (109 sayfa)

3. Kategori:Rose Tremain-Muzik ve Sessizlik(1999-Whitbread Roman Odulu)(507 sayfa)

4. Kategori:Sebahattin Ali-Sirca Kosk(141sayfa)

5.Kategori:Waris Dirie-Col Cicegi (245 sayfa)

6.Kategori:Ayfer Tunc-Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek (407 sayfa)

7.Kategori:Ahmet Sik-Pusu (416 sayfa)

8. Kategori:Maksim Gorki-Ana (472 sayfa)

9. Kategori:Ken Follett-Ozgurluk Ulkesi (431 sayfa)

10. Kategori:Stendhal-Kirmizi ve Siyah (287 sayfa)

11. Kategori:Tolstoy-Savas ve Baris (504 sayfa)

12. Kategori: Yasar Kemal -Ada Dortlemesi (1570 sayfa)
Firat Suyun Kan Akiyor Baksana (328 sayfa)
Karincanin Su Ictigi (520 sayfa)
Tanyeri Horozlari (450 sayfa)
Ciplak Deniz Ciplak Ada (272 sayfa)


Not:serifeozcan1`in listesini yarin ayri yayinlayacam Pinar`cim bu benim listem.

4 yorum:

  1. Merhaba agresif prenses...
    güzel liste olmuş, benim de eklemek istediğim kitaplar var listende :) ama ben henüz tamamlayamadığım için yayınlayamıyorum..
    keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim canim cabuk hazirla listeni kacirma senligi :))Bu senlik bana cok iyi geldi kitap dagimi eritecem sayesinde iki tanesi disindakiler okunmayi bekleyen kitaplarimdi.ve sana da keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış okuma şenliğini kaçırmıştım zaten, bu sefer kaçırmaya niyetim yok :)
      Bu şenlik gerçekten harika, hem eldeki kitaplar eriyor dediğin gibi, hem de yeni yazarlar ve kitaplar keşfediyoruz :)

      Sil
  3. evet o kisma daha cok seviniyorum yani yeni yazar ve kitap kesfi kismina :))

    YanıtlaSil