İzleyiciler

13 Şubat 2014 Perşembe

5 SUBAT 2014

Bu tarihi sanirim bir yere kaydetmem gerekiyordu.Bende buraya kaydedeyim dedim.

Bana gercek abladan daha yakin olan,dertlerimizi, sevinclerimizi paylastigimiz, bir donem evdekilerden cok onunla beraber vakit gecirdigim,beraber tatile gittigim,beraber yedigim,ictigim kisacasi herseyi paylastigim bir insanin kanser oldugunu ogrendim bu tarihte.

Ve cok severek beraber her sey yaptigim
 Hatta espri konusu olarak - Su hayatta benim icin yanan bir tek o var neden birakayim ki dedigim...
20 yillik bir birliktelige son noktayi koydum...

SIGARAYI BIRAKTIM...

Hep biliriz zararlarini okuruz, dinleriz, seyrederiz ama sadece o kadar. Taa kii sevdiklerimize verdigi zarari gozlerimizle gorene kadar...


Gerci ben 2013 sonunda kendime 2014 de birakacagima dair soz vermistim. Yilin ilk zamanlari desteksiz biraktim ama 5.gunun sonunda sanki uyusturucu kullanmis gibi salak salak sinir tepemde dolanmaya baslayinca bir iki tekrar iceyim derken yine eski performansa donmeye yuz tutmustum ki gum diye kanser gercegiyle yuzlesince paketi direk Ege Universitesi Beyin ve Sinir Cerrahisi Anabilim dali copune atip solugu eczanede aldim.Eczaciyla yaptigim kisa bir konusma sonunda nikotin bandina basladim.Bugun 9. gun.Normalde her gun 1 tane kullaniliyormus ben daha 4. deyim. Eskiden sabah onden sigara ice ice gidenlerin dumanlarindan rahatsiz olmazken iki gundur midem bulaniyor tiksiniyor kufuru basiyorum. Bence bu iyiye isaret.
Hadi bakalim bir de canim ablam sagligina kavustumu her sey daha guzel olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder